Thursday, July 30, 2015

Have a great day



Oeps ... gisteren helemaal vergeten om mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam te plaatsen. 

Hier is hij dan toch nog. De kleurcombinatie deze keer was grijs met paars.


 Op het blog van Martina staat een lijst met alle deelnemers.

O en dan nog een vraagje? Hebben jullie dat ook dat als je op iemands blog komt dat er dan bovenin het scherm een balk verschijnt met een of ander verhaal over cookies van Google? En als je dan een reactie op dat blog wilt plaatsen dat je dan eerst een een of ander reclame navigatiesite krijgt? Wordt er helemaal knetter van, heb al de virusscanner losgelaten op de computer maar die kan geen virus vinden.

15 comments:

  1. Wat een mooie kaart!
    Ik krijg dat balkje over de cookies ook. Ik klik dan op "Ik snap het" en dan verdwijnt het. Met reacties plaatsen krijg ik geen reclame...

    ReplyDelete
  2. your bicycle with the butterflies is wonderful - love them all flying out of the basket and the monochrome colors.

    ReplyDelete
  3. Erg mooi kaartje!
    En ja, die melding krijg ik ook steeds. Moet steeds opnieuw op ik snap het klikken, inderdaad erg irritant. Met reacties plaatsen geen problemen of schermpjes of wat dan ook....

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige kaart met deze zachte tinten van de kleuren. Heel leuk met alle fladderende vlinders. En dat van de cookies is nieuw, ik kreeg de eerste keer dat in inlogde bij Blogger een uitleg op mijn 'home'-beheer pagina. Het komt er op neer dat elke bezoeker van jouw blog (of andersom: elk blog dat jij bezoekt) toestemming moet geven om cookies te verzamelen. Tjsa, je kunt er niet onder uit. Als je op 'Ik snap het' klikt verdwijnt het na een bezoek - je moet alleen wel even op elk blog dat je bezoekt op 'ik snap het' klikken. En nogmaals als je tussen je pc, tablet of mobiel switcht. ;-) Als je er meer over wilt weten, kan je op 'Meer informatie' klikken die wordt weergeven bij de melding.

    ReplyDelete
  5. Mooi zacht kaartje . Bij mij is het ook , ik druk gewoon op' ik snap het ' en dan is het weer weg . Liefs Sarah

    ReplyDelete
  6. Leuke kaart met al die vlindertjes. En ja, ik moet ook elke keer opnieuw zeggen dat ik het snap en dat snap ik niet ha ha.

    ReplyDelete
  7. Ik vind 't een geweldig kaartje!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie, zachte kaart. Leuk idee!

    ReplyDelete
  9. Dit is verskriklik oulik, Sientjie!! Pragtige sagte kleure!!! Ek hou BAIE daarvan!!!!
    Groete, Petra XX

    ReplyDelete
  10. wat een leukerdje ! heel erg mooi gedaan !
    wat betreft de cookies, probeer dit eens : https://support.google.com/blogger/answer/6253244?p=eu_cookies_notice&hl=nl&rd=1 te lezen. Daar wordt verwezen hoe je je eigen koekies kan afzetten. Heb het geprobeerd, weet niet of het al gelukt is, maar heb gewoon bij indeling, header ergens die link toevoegen...
    succes
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  11. Wat een leuk idee, die vlinders fladderend uit het fietsmandje! Mooie kleurencombi ook!

    ReplyDelete
  12. Een hele vrolijke kaart in paars en grijs. Ik klik de balk niet meer weg en kan nu gewoon reageren.

    ReplyDelete
  13. Hey Sientje,

    Kom net toevallig voorbij... Er waren er nog die vergeten hun kaart te plaatsen waren, je bent niet alleen. Maar ik vind ze heel mooi, heel erg stijlvol...
    Maak je zelf ook nog een rondje KKT? Altijd fijn als we van elkaar reacties krijgen...

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete