Thursday, April 23, 2015

Have a great day



Heb al weer even geen berichtjes geplaatst. Niet dat ik stil heb gezeten hoor, ook ik ben naar de beurs in Nijkerk geweest en omdat ik op mijn verjaardag enorm verwend ben door vrienden en familie heb ik heel veel moois kunnen kopen en ja daar moeten we natuurlijk mee "spelen" 



Een van de stempelsets die ik heb gekocht is de Scribbled Flowers van My Favorite Things. Een soortgelijk stempelset stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje, dus ben ik heel erg blij dat ik deze set heb kunnen kopen op de beurs. En hij heeft zoveel mogelijkheden. 


Op dit kaartje heb ik ze gestempeld met Versamark en goud embossingpoeder. Ja ik weet het hij lijkt op het kaartje uit mijn laatste berichtje. Ik vond dat zo'n gaaf effect en vind dat dit stempelset zich hier ook super goed voor leent. Door het goud chique maar door de nonchalante scribbles ook weer speels.

Nou ik hoop dat ik de komende dagen tijd vind om jullie alles te laten zien wat ik de afgelopen weken heb gemaakt.

Challenge


11 comments:

  1. Woooow Sientje ook dit is weer een schitterend kaartje met die mooie gouden bloemen...mooie stempels gebruikt...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    ReplyDelete
  2. ai ai wat een mooi kaartje! Deze stempels lijken wel een beetje op een setje dat ook op mijn lijstje staat. Alleen kan ik er nog niet aankomen haha. Wie weet is dit een alternatief? Lieve groetjes Erna

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige....chique kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    ReplyDelete
  4. Dit is ook weer mooi. Ik heb net "even" door je blogs gescrolld en zei tegen mijn man: "wat maakt zij toch een mooie kaarten".
    Nu weer met dat gouden embossingpoeder, leuk hoor.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. this is gorgeous Sientje - i'm loving the black and gold on cards lately!!

    ReplyDelete
  6. Opnieuw een mooie kaart, ben heel benieuwd wat je gaat laten zien

    ReplyDelete
  7. Mooi! Maar de stempels zijn toch van MFT en niet van PennyBlack?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klopt Margot, was er niet helemaal bij ;) nee, komt vast omdat ik ook een aantal stempels van Penny Black heb gekocht op de beurs.

      Delete
  8. CONGRAUTLATIONS on your win at CAS on Sunday - well deserved!

    ReplyDelete