Thursday, April 30, 2015

Daar is Annabel weer



Dit kaartje heb ik alweer een tijdje terug gemaakt. Wederom voor een meisje van 8. Een kleurrijk meisje. Daarom ook het vrolijk gekleurde designpapier.


Het designpapier komt uit een blokje van de Kruidvat. Eerlijk gezegd ben ik erg kieskeurig geworden als het gaat om designpapier en er zat niet zo heel veel moois (naar mijn smaak dan) in het blokje maar ik moest hem gewoon kopen vanwege o.a. deze vrolijk gestreepte velletjes. 

Annabel heb ik gekleurd met mijn Promarkers, behalve het gezichtje daar heb ik een setje Spectrum Noir Markers voor, die zijn echt perfect voor huidskleur.

8 comments:

  1. Hallo, Sientje!!!! Dit is 'n hele rukkie sedert ek laas hier gekuier het, maar ek was so besig met ander projekte dat ek nie tyd by die rekenaar spandeer het en blogs besoek het nie. Ek het nou gou kom kyk na al die kaartjies wat jy gemaak het sedert ek laas hier was. Jou kaartjies is so pragtig en ek hou van die helder kleure en pragtige blomme wat ek gesien het!!!!! Jou styl is pragtig en ek het my tydjie hier sommer baie geniet!!!! Ek het baie inspirasie gevind om self weer 'n paar kaartjies te maak!!!
    Baie groete!!!
    Petra XX

    ReplyDelete
  2. Ach, voor Annabel mag je best iets minder kieskeurig zijn want het papier past perfect bij dit plaatje. lekker vrolijk

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke en vrolijke meisjeskaart.
    Ik gebruik voor het gezichtje altijd FS2 en FS3.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  4. Een lekker vrolijk kaartje met een vrolijk meisje. Groetjes Marijke.

    ReplyDelete
  5. Ik vind dit zo'n leuke stempel.
    En, met het achtergrond papier erbij wordt het een super vrolijke, mooie, meisjes kaart.
    Erg leuk weer.

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kaart, die stempel is geweldig!!!!!
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  7. Heel leuk kaartje voor een jong meissie Sientje....heel grappig stempeltje en prachig ingekleurd ook...

    groetjes Rosina

    ReplyDelete
  8. Heel mooi en dat stempeltje is super leuk !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    ReplyDelete