Monday, February 2, 2015

You are amazingly amazing



Jaaah ook ik mag me (eindelijk) de trotse eigenaar noemen van het stempelset Painted Petals 
van Stampin' Up.

Ben er zo ontzettend blij mee. Een super set met zoveel mogelijkheden! 


De bloemen en blaadjes op de achtergrond heb ik eerst afgestemepeld voordat ik ze op mijn kaart heb gestempelt zodat ze een beetje "vaag" op de achtergrond zijn. De bloemen op de voorgrond heb ik uit geknipt en met dimensionals opgeplakt, zodat ze er echt uit springen. Nog een paar pailletten en design papier om hem helemaal af te maken.

Ook met dit stempelset zullen er nog heel veel kaartjes gaan volgen, mijn hoofd loopt over van de ideeën.

Challenges:


7 comments:

  1. Sientje, die blomme is pragtig en ek hou baie van die kleure waarmee jy gewerk het!!!! Ek hou ook baie van hoe jy die blare en blomme op die agtergrond gestempel het - dit is so sag en regtig baie mooi!!! Die sentiment is 'amazing' en die gestreepte papier aan die kante is perfek!!! Pragtig, Sientje!!!
    Groete, Petra XX

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je prachtige stempelset. Ik snap dat je er reuze blij mee bent. Het is een prachtig kaartje geworden. Groetjes Mariette

    ReplyDelete
  3. Hey, wat leuk dat jij deze set ook hebt, mooi he?! Je kaartje is prachtig en ik ben benieuwd wat er nog meer komt...

    ReplyDelete
  4. heel erg leuk en mooi gemaakt ! top
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete