Wednesday, September 3, 2014

You make me happy



Op de beurs in Zwolle een paar setjes tekststempels gekocht van Kaisercraft. Wauw wat een mooie stempels lekker groot en lekker voordelig. En o vreselijk, ik zag dat Kaisercraft nog meer van die setjes heeft. Hebbe hebbe hebbe. Gelukkig maar dat ze zo voordelig zijn want ik ga de serie zeker aanvullen.


Toen ik deze tekststempel zag begon zich er al een ideetje voor een kaart te ontpoppen, toen ik later die avond ook nog de vrolijke hartjes kaart van Gerdine zag was de kaart in mijn hoofd al helemaal klaar. Het ontbrak me alleen nog aan tijd. 

4 comments:

  1. tja, jij laat het altijd blijken alsof het zo makkelijk is ! hahahaha, het resultaat mag er zker en vast zijn ! mooi
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tja soms gaat het me makkelijk af maar daar tegenover heb ik ook mijn zucht en steun geen inspiratiedagen hoor ;)

      Delete
  2. Wat leuk, dat zonnetje wat door de wolken piept! Heel gaaf kaartje!

    ReplyDelete

  3. Gave en vrolijke kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete