Thursday, September 4, 2014

Just a little note ...



Een tijdje terug al kwam een goede vriendin langs met Mementomarkers die ze voor mij mee had genomen vanaf haar vakantie adres. Ze wist dat ik er graag nog wat kleurtjes bijwilde dus toen ze bij een hobbywinkel vlak bij haar vakantieadres de markers zag liggen stuurde ze snel een berichtje. Ja neem maar mee was natuurlijk mijn antwoord.


 En ja daar moest natuurlijk mee gespeeld worden. Met deze kaart als resultaat. De lavendelbloementjes zijn ook nog bewerkt met perfect pearls (had ze ook voor me meegenomen). Dat ik dat nu pas ontdekt heb zeg. Wat een superspulletje is dat. Makkelijk te verwerken (ik doe het met mijn waterbrush) en een super resultaat.

5 comments:

  1. Wat super lief van je vriendin dat ze de markers en de perfect Pearls mee heeft genomen voor jouw. En wat heb je er een prachtig kaartje mee gemaakt!! WAUW :)

    Lieve groetjes, Mandy

    ReplyDelete
  2. Wat een pracht van een kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  3. heel erg mooi resultaat is het !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  4. Heel mooi!! Leuk, toevallig heb ik net perfect pearls besteld. Heel benieuwd hoe dat gaat werken!

    ReplyDelete