Wednesday, April 16, 2014

Hello



Al een tijdje wil ik wat doen met stencils en embossingpasta. Onlangs een aantal stencils gekocht. En eh om eerlijk te zijn ... met Gesso krijg je net zulk mooi resultaat. En aangezien ik dat nog in de kast had. Embossingpasta heb ik ook hoor maar die vind ik persoonlijk te donker van kleur.


Een beetje blauwe glimmermist, 2 velum vlinders. Het velum heb ik trouwens eerst lichtblauw gekleurd met een Promarker. Een paar blauwe en parelmoer pailletten en meer heeft deze kaart niet nodig.

De tekst heb ik met de Dymo junior gemaakt.

Challenges


8 comments:

  1. Wat een gave kaart, heel erg mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  2. Klopt Sientje, meer heeft deze kaart niet nodig! Hij is prachtig zo.
    Ik ga ook maar eens mijn vellum uit de kast halen, prachtig wat je eruit gestanst hebt!
    En gesso, ik weet niet wat het is maar wie weet..... komt dat ook nog in mijn assortiment.

    ReplyDelete
  3. ik vind hem helemaal geslaagd ! mooi gedaan, heb ook nog gesso liggen, misschien dit weekend nog een keertje wat mee knoeien ? bedankt voor de inspiratie
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  4. Nou ja zeg, Sientje......mijn moeder en ik hebben net een middagje zitten freubelen en wij hebben deze techniek ook gebruikt (zie mijn blog, er komt nog een bericht over)
    Zo leuk om te doen en zo goedkoop, ik hou ervan (ik werk het liefste low budget, omdat mijn dochter ook graag meedoet met knutselen en ze, gezien haar leeftijd van 8 jaar, niet altijd zuinig werkt!)
    Wij hebben andere "folders" gebruikt en ik moet zeggen, het ging heel goed.
    Groetjes, Daphne

    PS: Mooie kaart. Weer CAS, wat kun jij dat toch goed!!

    ReplyDelete
  5. Prachtig! En wat een leuke techniek! Lieve groetjes Erna

    ReplyDelete
  6. Zeer mooie kaart met die structuur. Ook de kaartjes hieronder vind ik heel mooi en fijn !

    ReplyDelete
  7. What a gorgeous textured background! Love the design and added butterflies, Sientje! So glad that you join the fun over Virginia's View Challenge!

    ReplyDelete