Thursday, February 20, 2014

Deel 3 washi fun



Vandaag deel drie van de washi fun.  Ik vond het een hele eer om voorbeeld kaartjes te mogen maken voor Kadocato. En heb de voorbeelden dan ook met veel plezier gemaakt. Hopelijk heb ik jullie ook kunnen inspireren.


 De roze hartjes tape op dit kaartje had ik ook op een van de kaartjes in mijn vorige post gebruikt, ook hier weer erg leuk om te zien wat een verschil. Was het andere kaartje juist een tikkeltje romantisch, deze is eigenlijk wel lekker stoer.


En dan de laatste. Het geeft een grappig effect als je de tape over de lengte door midden scheurt. 

3 comments:

  1. Ze zijn allebei erg leuk geworden. Je moet maar op het idee komen om de tape door te schreuren. Het is mij al gebeurd bij het afrollen en heb toen de stukjes weggegooid, dom hè.

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kaartjes! Wauwwiee :)
    Lieve groetjes

    ReplyDelete
  3. Inderdaad hele stoere kaartjes! En nooit gedacht dat ik nog op andere ideeën zou komen met washi tape, maar jij bent er wel helemaal in geslaagd! Binnenkort zien we bij iedereen in het midden doorscheurde washi tape verschijnen, denk ik (dubbel plezier van je washi tape haha!)
    Groetjes
    **Evi**

    ReplyDelete