Saturday, January 25, 2014

You're wonderful



Vorige week zaterdag is bij Crazy for CAS een nieuwe challenge van start gegaan. Deze keer met een superleuke sketch. Helaas was ik niet in de mogelijkheid om mijn kaartje eerder te plaatsen. Bij deze dus. En dan gelijk maar als reminder want de challenge loopt natuurlijk nog een week!


Het weer werkt helaas niet echt mee voor mooie foto's, maar op de achtergrond heb ik lichtblauwe home made glimmermist gebruikt. De naaimachine heb ik maar weer is tevoorschijn getoverd en de vlindertjes heb ik bewerkt met een chalk marker, daarna een beetje uitgeveegd zodat je een heel mooi chalkeffect krijgt.

Doen jullie weer mee? De challenge loopt nog tot vrijdag 31 januari 20:00

4 comments:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch! Lieve groetjes, Erna

    ReplyDelete
  2. Wat een ontzettend lief kaartje.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    ReplyDelete
  3. Hoi Sientje, ik reageer niet zo vaak, maar ik moet zeggen je kaarten zijn echt prachtig, je bent heel erg creatief.!!

    ReplyDelete
  4. Wow, wat een mooie uitwerking! Super zeg!

    ReplyDelete