Wednesday, August 14, 2013

This calls for a celabration



Mijn huis wordt gerenoveerd en ik wordt geacht de hele dag thuis te zijn maar gezien ze zo goed als het hele huis strippen kan ik alleen in de woonkamer of slaapkamer vertoeven. Voordeel is dat ik alle tijd heb om te knutselen gezien schoonmaken geen fluit zin heeft en omdat ik toch geen keuken en badkamer heb valt er ook niets te wassen of te koken. Maar als ze klaar zijn over 9 dagen, als het meezit want ze hebben een bouwstop ingelast omdat er een stukje asbest onder de vloer van de wc lag, dan is er iets te vieren. Behalve de verjaardag van mijn man en zoon (ja die zijn precies in die 12 dagen dat ze hier bezig zijn jarig) een nieuwe keuken ,badkamer en wc, rust, mijn huis weer voor mezelf en dochter lief is dan ook weer terug uit Frankrijk. 


Ja dat gaan we dan vieren met gekookte aardappelen met verse groenten en vlees en een lekkere taart. Aardappelen? Ja aardappelen want dat mist mijn dochter het meest daar in Frankrijk, en de verse groenten en het vlees omdat ik dan weer lekker kan koken. Dat mis ik wel hoor, het geluid van mijn wasmachine (die draait hier altijd dagelijks) en het koken.

5 comments:

  1. Sterkte met alles, straks zeker een goede reden voor taart. Maar je kaart is prachtig. Groetjes mariëtte

    ReplyDelete
  2. Heelveel succes met je verbouwing. Ik zou zo lang niet zonder wasmachine kunnen hoor !!!

    Mieke

    ReplyDelete
  3. Het is dus even afzien,maar als het dan klaar is,is je huis weer een plaatje.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  4. Zo, dat klinkt als een flinke verbouwing. Hopelijk is de bouwstop snel over en kan het grote genieten beginnen. Leuk kaartje! Vooral ook het ovaaltje van kraft!

    ReplyDelete
  5. De kaart is erg leuk en ik heb medelijden met je.
    Geen wasmachien, geen badkamer...
    pffffffffffffffff.
    De tobbe staat hier klaar hoor!

    ReplyDelete