Saturday, July 20, 2013

Hello sunshine


Today starts a new challenge at Crazy for CAS. We're going to look back to our Mi CAS es Su CAS period. And make a new creation in response to an old challenge. I have selected the challenge a wink to the animals.

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op Crazy for CAS. We gaan terugblikken naar onze Mi CAS es Su CAS. En maken een nieuwe creatie naar aanleiding van een oude challenge. Ik heb gekozen voor de challenge een knipoog naar de dieren.


And we have a fantastic sponsor this time. Namely, CAS-ual Fridays stamps with a voucher worth of  25 dollars. That opportunity you can't pass by, right?

En we hebben een super gave sponsor deze keer. Namenlijk CAS-ual Fridays stamps met een waardebon van maar liefst 25 dollar. Die kans kun je niet laten liggen toch?

2 comments:

  1. Hoi Sientje, tijdje niet geblogd. Druk en vakantietijd. Stuur dit berichtje ook vanuit mijn vakantieadres in Drenthe. Ik zie dat ik een hoop mooie dingen bij je gemist heb. En "Storm" is inderdaad een schatje, ik kan me heel goed voorstellen dat je haast niet kan wachten om hem mee naar huis te mogen nemen. Groetjes Yolanda B)

    ReplyDelete
  2. Mooie kaart,de vlinders zijn echt leuk,fijne zondag,lieve groet Musje.

    ReplyDelete