Saturday, February 23, 2013

Happy birthday

Donderdag vierde mijn dochter haar 15de verjaardag. Wat gaat de tijd snel, ik herinner me de dag dat ze werd geboren als was het gister. 2 weken te vroeg na een megasnelle bevalling van 5 uur en zo ienieminie klein, ze was 47 cm en 5,5 pond. Maar een vechtertje. En nu? Nog steeds een vechtertje maar nu wel een 1,73 lange vrolijke mooie jonge meid.

Thursday my daughter turned 15. Time is going so fast. I remember the day she was born as if it was yesterday. 2 weeks to early and she was so tiny little but a fighter. And still she is a fighter but now she is 1,73 long and a beautiful young lady.




Natuurlijk heb ik een persoonlijke verjaardagskaart voor haar gemaakt. Ja met de pailletten die ik tegen kwam in een doosje kralen en dergelijken die ze ooit op een verjaardagsfeestje gebruikte. Envelopje gemaakt van vellum, met Glossy Accents de pailletten erin geplakt en die met de hand vastgestikt.

En mijn dochter? Ze was er erg blij mee.

So I made this card for her. Using the sequins that I've found in a box with beads and such she used to play with when she was much younger. made a tiny envelope from vellum. glued the sequins with Glossy Accent and stitched the envelope by hand.

And my daughter? She loved the card

14 comments:

  1. Gefeliciteerd met je dochter!
    Dat ze met deze kaart blij was, kan ik mij voorstellen: een hip CAS kaartje met de pailletten - passend bij een puber van die leeftijd.
    Leuk gemaakt met het envelopje!
    Fijne zaterdag,
    groetjes, Judith

    ReplyDelete
  2. Ooooh die vind ik echt zoooo mooi!!!! Ik heb hem opgeslagen voor inspiratie. Met jouw naam er bij natuurlijk, dat ik er naar kan verwijzen moest ik hem eens "gebruiken" :-)
    Echt fantastisch!

    ReplyDelete
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    De kaart is fantasties mooi.
    Gr Elly

    ReplyDelete
  4. Door dat gehop, kom je op allerlei ideetjes. Dat zakje kleingeld is er een van.
    Geeft het altijd in een enveloppe.
    Dit is veel leuker.
    En Pergamanopapier heb ik nog zat liggen.
    Gr Leny

    ReplyDelete
  5. Ah wat een schattige kaart is dit geworden.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  6. Een hele mooi kaart met grappige details en ik hoop dat je dochter een fijne verjaardag heeft gehad
    Liefs Cindy

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd met je grote kleine meisje. PRachtige kaart maakte je voor haar.

    ReplyDelete
  8. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Prachtige kaart hoor, kan me voorstellen dat ze die erg leuk vond.
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd met je dochter en het kaartje is prachtig!!
    Liefs
    Christine

    ReplyDelete
  10. Good old memories, wat een mooie persoonlijke kaart. Gefeleiciteerd met je dochter, Gr Nelleke

    ReplyDelete
  11. Nog van harte gefeliciteerd!!
    Volgens mij vergeten we de geboorte van ons kind nooit meer!
    Ik herinner het mij ook nog zo goed....maar das pas (bijna) 7 jaar geleden.
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Wat een priegelwerkje om ze allemaal zo netjes op te plakken.....super hoor!
    Groetjesssss

    ReplyDelete
  12. Mag deze oen nog alsnog feliciteren ?.....

    Leuk om die pailletten van vroeger te gebruiken op een kaart!

    ReplyDelete