Saturday, December 1, 2012

Hello


Dit kaartje heb ik alweer een tijdje terug gemaakt maar omdat ik het voor elkaar heb gekregen om mijn kaartlezer kapot te krijgen kon ik even geen foto's uploaden. gelukkig kon het via de laptop van mijn dochter maar goed ik lig nu dus achter met het showen van mijn kaartjes

De stans hoe kan het ook anders is van Memorybox en ik zal proberen om deze week nog even een foto tuut te plaatsen over hoe ik de letters zo netjes naast elkaar krijg. De stempel is van Kaiser Kraft en het papier komt uit het blokje My Private Happiness van The Scrapcake. The pareltjes waren wit maar ik heb ze groen gekleurd met mijn alcoholmarkers.

Persoonlijk vind ik dat deze kaart iets mist maar weet niet goed wat. Misschien wat bakerstwine maar helaas heb ik geen groen.

7 comments:

  1. wauw, lekker strak en eenvoudig ! helemaal mooi, mag ik hem liften een keertje ? top hoor
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  2. Ik vind de kaart perfect hoor!
    grtjs
    Monique

    ReplyDelete
  3. Dit kaartje hoeft voor mij geen toevoeging meer.

    ReplyDelete
  4. Hoi Sientje,

    Niets meer aan doen is een hele mooie kaart er mist niks aan de tekst zegt al genoeg, super.

    Gr...Bep

    ReplyDelete
  5. Deze en alle onderstaande waar ik nog niet op gereageerd heb;
    allemaal mooi!

    Ik verheug me op de foto -tutorial over de letters!

    ReplyDelete
  6. Deze en alles wat er onder staat , en waar ik nog niet op gereageerd had;
    allemaal mooi!


    Ik verheug me op de foto-tutorial over de stans letters..

    ReplyDelete