Monday, September 3, 2012

Feestelijke kaart(en)

Wat doe je met de Boordevol van de Pipoos als je hem uit hebt. Nee die gooi je niet weg die verwerk je in een feestelijke kaart. De Boordevol word nu gedrukt op mat papier en daar ben ik super blij mee (nu nog hopen dat ze de knipvellen ook op mat papier gaan drukken?!)

Dus ben ik aan de slag gegaan met de achterpagina. Die was voor de helft rood met witte stipjes en toen ik de vlaggetjes had uitgesneden zag ik dat de achterkant ook wel erg leuk was. Rondje uitgeponst van een andere pagina, cupcakeje uitgeknipt en opgeplakt met 3D foam. De tekstjes zijn ook uit de laatste pagina gesneden.


7 comments:

  1. Mooi kaartje en handig om daar de Boordevol voor te gebruiken. Jammer om weg te gooien.
    groetjes Mariëtte
    p.s. ik heb zwarte stazon inkt gekocht. Bedankt voor de tip!

    ReplyDelete
  2. Knap hoor, dat jullie dat allemaal zelf kunnen mKen. Ik doe het niet na.
    Groetjes, Nancy

    ReplyDelete
  3. Het ziet er lekker feestelijk uit.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  4. hahaha, wat een super idee. Ik geef het door aan mijn collega's.
    lieve groetjes Elvira

    ReplyDelete
  5. Wat weer een leik idee!
    Hoop dat alles goed gaat bij jullie.

    Lieve gr Anja

    ReplyDelete
  6. Leuk recyclen zo!! Leuk kaartje geworden!

    ReplyDelete