Tuesday, June 19, 2012

Telefoonhoesjes swap

Ja eindelijk hier zijn ze dan. De foto's van de telefoonhoesjesswap. De dames van de Nederlandse swappers hadden mij aan Sanne gekoppeld en Sanne heeft deze fruitig aardbei voor mij gehaakt. 


Zelf ben ik achter mijn naaimachien gekropen en heb dit hoesje voor Sanne gemaakt.


Even een close up van het labeltje


En tja kon het niet laten is ook zo leuk om te doen, ik heb dus ook nog een sleutelhanger gemaakt voor Sanne. 


Ik vond het weer super leuk en wat deze keer voor mij zo speciaal was is dat Sanne 15 is. Dus ja vind het knap voor een tienermeisje dat ze meedeed met de swap en dat ze zo'n leuk hoesje heeft gehaakt.

3 comments:

  1. OOH wat een werk Sientje en wat prachtig!
    Lieve gr Anja

    ReplyDelete
  2. Ontzettend leuke hoesjes allebei! En wat lief ook de sleutelhanger!

    groetjes Marlies.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie resultaten weer! Leuk labeltje zeg, het krijgt zo iets professioneels.

    ReplyDelete