Saturday, May 26, 2012

Thanks


Omdat ik deze kaart zelf toch wel erg mooi vind heb ik hem gelift, maar dan als tag.

Because  I like this card so much, I decided to lift it. But not as a Card but as a tag.


Ik vind hem erg leuk geworden.

I like the result.



Ik zag gisteren dat verschillende mensen die kaart op Pinterest hebben gepint en er zijn al 27 repins. Wauwie. Hihi zal niet naast mijn schoenen gaan lopen hoor. Maar ik vind het wel een hele eer moet ik eerlijk bekennen. 

I saw yesterday that several people who have Pinterest have pint my card. there already  27 repin's.
Wauw. I will not walk next to my shoes. But I must honestly confess that it is a great honour for me.

Alida heeft mijn tag ondertussen ook gelift dit is die van haar. Ik vind hem erg leuk!

Alida lifted my tag. Look this beauty.


No comments:

Post a Comment