Tuesday, May 15, 2012

Lollieswap

Het is even rustig op mijn blog. Ben momenteel een beetje heel veel moe en een ietsje pietsje (te) druk. Ondertussen loopt mijn hoofd over van inspiratie maar ben ik te moe om iets uit mijn handen te laten rollen. 

Een van de dingen waar ik lekker druk mee ben geweest is de Lollieswap van de Nederlandse Swappers.

Deze keer mochten we een lollie pimpen. Ik had twee swapmaatjes dus heb ik alles in 2-voud gedaan.


 Dit is wat ik voor Alida heb gemaakt, het was de bedoeling dat we bij de lollie ook iets van vlaggetjes zouden maken. Ik heb er voor gekozen om een vlaggenlijntje van stof te maken zodat die ergens in huis opgehangen kan worden.


En dit is wat ik van Alida heb gekregen. Zo schattig die kleine bloementjes aan een lijntje. En zie je die klos kant? O wat ben ik daar happy mee. Helemaal mijn ding. 


Voor Elvira natuurlijk hetzelfde als voor Alida alleen andere kleurtjes.


En dit is wat ik van Elvira heb gekregen. De versiering van de lollie's zijn broches zo leuk bedacht. Verder heeft ze hele leuk bloemen van kant gestuurd en super mooi designpapier en zie je die camee's? O daar word ik ook al zo blij van.

Ik moet zeggen dat ik echt verwend ben door Alida en Elvira! Dames bedankt!

3 comments:

  1. Ziet er allemaal gezellig uit, Sientje!

    ReplyDelete
  2. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Jammer dat je nog steeds zo moe bent, ik hoop dat het toch snel wat beter gaat.

    Mieke

    ReplyDelete
  3. Prachtig, wat een leuke vlaggetjes en lollies!!!!

    ReplyDelete