Wednesday, May 16, 2012

Kleur en fleur op woensdag

Vorige week ben ik vreselijk verwend. Zondag kreeg ik een mooie mand vol met witte petunia.

Omdat het nog niet echt buitenzit weer is heb ik ze binnen in de vensterbank gezet zodat ik er lekker van kan genieten.


Later in de week kreeg ik van mijn man deze super mooie spiegel met en klein kapstokje eronder. Het blauwe hart dat eronder hangt heb ik afgelopen zondag gekregen in de kerk. Alle moeders werden verrast met dit kleine presentje vanwege moederdag.


En van mijn kinderen kreeg ik een prachtige bos roze bloemen. 

Met deze fleurige foto's doe ik mee met Kleur en fleur op woensdag. Neem snel een kijkje op het mooie blog van Veronique voor nog meer mooie kleurige en fleurige foto's

10 comments:

  1. Mooi...!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    ReplyDelete
  2. Wat een sfeervolle cadeaus heb je gekregen en mooie foto's. Groeten, Alice

    ReplyDelete
  3. nou je spiegel is geweldig,mooie bloemen,leuk om een moeder te zijn,groet irena

    ReplyDelete
  4. Je hebt gelijk binnen geniet je er meer van dan buiten, kreeg net nog een dikke hagelbui op mijn kop!!! Fijne dag, groet Emmy

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie lieve cadeautjes.
    Geniet ervan.
    Groetjes,
    Marja

    ReplyDelete
  6. Zo, da's nog eens verwennerij!! Geniet er maar lekker van!!

    ReplyDelete
  7. Fijn hoor om verwend te worden met lieve kadootjes!

    Groeten, Miranda

    ReplyDelete
  8. Zo, jij bent verwend, prachtig allemaal!

    Veel groetjes, Veronique

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke foto's en wat ben je verwend!
    Mooie spiegel van je man gekregen hoor!

    Groetjes Esther

    ReplyDelete