Friday, February 17, 2012

Saying hello

Kaartje gemaakt voor de uitdaging van Kleuren met Derwent. De uitdaging is om te kleuren op kraft. Wel dat is bij mij niet voor dovemansoren want dat vind ik superleuk om te doen. Het geeft zo'n mooi soft resultaat.


Het papier dat ik heb gebruikt komt bij de Action vandaan. Normaal loop ik niet echt warm voor de papierblokken van de Action maar ze hadden nu een paar blokken liggen die ik echt niet kon weerstaan en ach voor maar 1,29. Koop is een mooi vel scrappapier bij de Pipoos ofzo dan ben je het ook kwijt en nu heb ik heel veel.


Ik ben zeer tevreden met dit kaartje en dit Action papier kleurt zo giga mooi met kraft.

3 comments:

  1. Het is een prachtig kaartje geworden!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent.
    Groetjes Joukje

    ReplyDelete
  2. ziet er ook super uit, bedankt voor je deelname bij derwent

    ReplyDelete
  3. Wat een lief kaartje!!! Bedankt voor het meedoen bij de challenge op het derwent blog!

    gr. arjette.

    ReplyDelete