Friday, September 30, 2011

Birthday wishes

Gisteravond nog even 2 verjaardagskaartjes gemaakt. Ik heb het papier gebruikt van Eline's Flowers. Vrolijke kleurtjes, ideaal voor kaarten voor meisjes. Ik heb de kaart in 2 voud gemaakt. 2 jarige nichtjes dus 2 kaarten. Nee ze zijn geen tweeling. Nou ja een van de twee wel maar die heeft een tweeling broer.


Ik denk dat de dames de kaart wel kunnen waarderen.

Verder heb ik vanochtend heerlijk zitten knippen en plakken. Heerlijk om na een heleboel stempelkaarten weer is lekker te knippen en plakken. Even je denkwereld lekker leeg maken en met je verstand op nul iets moois creeëren.

Ik kan mijn creatie van vanochtend nog niet volledig laten zien, het is namenlijk mijn journaling voor Irma van allemaal kleurtjes ze heeft onlangs een oproep gedaan voor een soort van journalingswap op haar blog.

Maar omdat ik zelf erg blij ben met het eindresultaat van de journaling die ik heb gemaakt, laat ik een paar sneakpeekjes zien.




Allemaal een goed week-end en geniet nog ff lekker van het mooie weer.

No comments:

Post a Comment