Saturday, March 5, 2011

Just to share with you.

Ik wilde jullie deze foto's nog even laten zien. Ben een beetje aan het experimenteren met mijn camera. Het is een oudje, maar maakt toch nog mooie foto's. Omdat hij maar weinig megapixels (5.1) heeft kan ik mijn foto's helaas niet laten uitvergroten tot posterformaat das jammer. Maar ach een mens kan niet alles hebben he?


De witte druifjes heb ik van mijn vader gekregen. Bedankt paps! Ik ben er helemaal mee in mij sas. Ik heb ze in zinken bakjes gedaan met mos en een parelsnoer.


Hier staan ze samen met irissen. Die zijn ook zoho mooi.


En deze mooie witte roosjes daar ben ik best is trots op. Ze staan nu een weekje op de vaas en zijn heel mooi tot bloei gekomen. Normaal redden roosjes het bij mij niet zo ver hoor. Als ze 2 dagen stonden was ik al blij. Maar gelukkig heeft de bloemenverkoper verteld en laten zien hoe ik roosjes moet snijden en waarrempel dit is al mijn derde bos die zeker een week staat. En de eerste die zover tot bloei komt dat je de stampers kunt zien.

Fijn weekend en geniet van al die mooie lentebloeiers die nu overal tot bloei komen.

No comments:

Post a Comment