Sunday, October 25, 2009

DDC#29 A Perfect Match

Voor DDC#29 was het de bedoeling dat je een luciferdoosje zou pimpen. Nu heb ik al bijna 2 weken 2 hele mooie liggen maar omdat we met het hele gezin goed in de lappenmand hebben gelegen, heb ik de tijd nog niet gehad om ze te showen. Dus doe ik dat nu nog even op de valreep. Tot 18:00 uur vanavond mag ik hem nog insturen voor de uitdaging.





Helaas mag ik maar 1 doosje inzenden dus doet de bovenste mee met de wedstrijd, De andere mag gewoon mooi staan te wezen op mijn blog.

Bedankt voor je bezoekje.

2 comments:

  1. Ze zijn helemaal top Sientje! Hoop dat jullie allemaal weer opgeknapt zijn!

    Groetjes,
    Erica

    ReplyDelete
  2. Both matches look so great!!!!!
    Good job!!!!

    Thanks for joining the DDC.

    Hugs Ivi

    ReplyDelete