Wednesday, September 23, 2009

DDC#27 FUN FILE FOLDER

Gisteravond nog even lekker gefreubeld, en dit is het resultaat.
Het is een FUN FILE FOLDER geworden voor de verjaardagschallenge van Double Dutch.



Al vind ik het zelf eigenlijk meer een kado envelop voor een boekenlegger. Maar dat is verder niet zo belangrijk, belangrijker is dat het eindresultaat er mag wezen en daar gaat het om. Toch?

Het is wel een hele leuke challenge en het is dan ook niet mijn eerste fun file folder (en ook zeker niet mijn laatste ;). ) Vorige week had ik hem ook al gemaakt voor mijn moeder haar verjaardag. Maar die was op de valreep klaar en iedereen zat al op mij te wachten in de auto dus helaas geen foto kunnen maken. Mooi was ie wel want mams was er stil van.



1 comment:

  1. Dat is het mooie van scrappen he, je kunt er alle kanten mee op ;o) Je hebt er wat moois van gemaakt zeg! Leuk dat je meedoet met onze verjaardagschallenge!

    Groetjes,
    Erica

    ReplyDelete